dimecres, 7 de novembre del 2012

AIG'2012

Ja ha arribat el regal de la meva amiga invisible. Quina il.lusió. Fa dies que quan arribo a casa després de treballar penso.....haurà arribat ja el regal?



Doncs si ja el tinc aquí i ha vingut des de Galícia. Me l'ha enviat la Mª José del blog Laurel y Canela que no coneixia i que a partir d'ara seguiré amb moltes ganes. De moment pel que he vist té coses boníssimes.

Anem al regal i ha estat super bé. Aquí teniu les fotos totes detallades amb el pot per guardar qualsevol aliment, la bossa per refredar ampolles, la maquineta per fer escuma a la llet i finalment una super caixa plena de pastes de te que quasi no he pogut fer les fotos perquè a casa meva tots les havien de provar. Semblavem tots nens petits.





Moltes gràcies Mª José per tot i jo també disfruto molt a la cuina, crec que cada vegada m'agrada més.
Moltes gràcies també a la Joana de Mis recetas bordadas per organitzar-ho tot.

Muchas gracias Mª José

2 comentaris:

  1. que gracioso!!! tu me regalas ami y yo a ella... jaja

    todo muy chulo
    besos
    ya utilicé tu molde!!!!

    ResponElimina
  2. Me alegro que te gustase! me hizo mucha gracia que a ti te tocase Sara!!jaja qué casualidad! me tienes ya como seguidora!
    besiños

    ResponElimina