diumenge, 13 d’octubre del 2013

Amic Invisible Gastronòmic AIG 2013

Un any més ja tenim el AIG aquí. Ja sabeu què és l'Amic Invisible Gastronòmic, conegut a tot el món mundial. Ja fa anys que el va començar a organitzar la Bea i després l'han continuat moltes amigues, l'any passat ho va fer la Joana Mis recetas bordadas  que és l'any que jo vaig començar i aquest l'any les valentes són la Cristina i la Jéssica de  Decogalletas  i per fer aquest magnífic logo les ha ajudat la Patrícia, podeu clicar aquí per saber-ho tot: AIG 2013







Ara ja sabem qui és el nostre amic o amiga invisible i ja només ens queda començar a investigar-la per poder fer el millor regal possible.
Si us haig de deixar o explicar coses sobre mi, és molt fàcil:

M'agrada molt cuinar, ja ho veureu al meu blog i tant dolç com salat. Per tant qualsevol utensili per cuinar serà benvingut al igual que qualsevol "prop" per poder utilitzar ( ja sabeu), als plats per poder fer les fotos pel blog.
Tot lo relacionat amb cuina o decoració de la casa m'agrada molt, per tant gràcies per endavant.

Fins aviat


Rosa Maria

1 comentari:

  1. Rosa M... doncs serà conegut a tot el món mundial però jo acabo de flipar ;D Vaig a investigar ara mateix que això pinta molt divertit!
    Que disfruteu!
    Una abraçada!

    ResponElimina