dilluns, 9 de novembre del 2015

Pastís de poma amagdalenat






Una altra alternativa pels esmorzars i sobretot berenars, ara que ja fa més fresqueta i em ve molt de gust juntament amb un cafè, és aquest Pastís de poma tipus magdalena.
Ja us vaig dir que últimament prefereixo cakes o pastissos per berenar més que masses abrioixades . A més a més es fan molt més ràpid i no has de planificar- ho abans per fer la fermentació.
Qualsevol pastís o cake que hi afegeixes poma queda molt més tendre i gustós i aquest ha quedat molt bo.
Aquesta recepta l'he adapatada d'una que vaig trobar al Pinterest del Blog de  la Mathilde, http://mathildeencuisine.over-blog.com



INGREDIENTS

150g farina
1 sobre d'impulsor químic
120g mantega
100g sucre
4 ous
Pell de 2 llimones ratllades
800g poma
Suc d'una llimona

PROCEDIMENT

Agafem les pomes, les pelem i tallem a trocets. Les posem en un bol juntament amb el suc de la llimona.
A part batem bé fins que quedi cremós, la mantega i el sucre. Després hi afegim la pell de llimona i hi anem afegint els ous d'un en un.
Finalment afegim la farina amb l'impulsor.
Ara ja hi posem les pomes i ho barregem amb una espàtula i ja ho podem posar dins el motlle ,encamisat amb mantega i farina.
El forn ja el tenim calent a 200graus i el coem uns 5 minuts i dezprés l'abaixem a 180graus durant uns 20 minuts més.

El treiem , el deixem refredar i .....a berenar!


2 comentaris:

  1. M'encanta això d'amagdelanada...a mi també m'encanten aquest tipus de coca!! L'haurem de provar de fer! Petons!

    ResponElimina
  2. Sí, jo també em moro per aquestes coques i no és precisament una bona cosa ;) En menjaria tot el dia!! Té una pinta espectacular!
    Una abraçada

    ResponElimina