dimarts, 28 de maig del 2013

Minipastissets de formatge



El pastís de formatge és un clàssic a casa meva. Des de que el vaig començar a fer l'he anat variant i tunejant fins a arribar al que jo considero perfecte pel meu gust, és el MEU pastís ideal de formatge. A més a més és molt fàcil de fer, ràpid i sempre surt bé. He anat explicant la recepta a molta gent pertant ja tots ells i elles en gaudeixen.
L'última versió que he fet avui ha estat el tamany, l'he fet tamany individual i hi he intercalat altres coses, el resultat: igual de bo, però el Joan li continua agradant més en tamany  gran i en motllo més petit i fondo.








INGREDIENTS

1 làmina de pasta de full
1 tarrina de formatge  Mascarpone
3 ous
6 cullerades grans de sucre
1,5 cullerades de farina de blat de moro ( Maizena)
2 iogurts naturals
Magdalenes,coca o melindros

PROCEDIMENT

Agafo el motlle  de muffins  que és el que utilitzaré per fer els pastissets de formatge, i amb la seva mida vaig tallant els cercles de la pasta de full. En faig 2 per cada pastisset.






Preparo la base del pastís barrejant tots els ingredients excepte les magdalenes o melindros. Ho trituro tot amb la batidora. Agafo un disc de la pasta de full i el posos dins del motlle que ja està untat amb espray antiadherent, el punxo amb uns forquilla perquè no pugi, hi poso mina mica de base del pastís i  uns trocets de la magdalena o melindro a troços, després l'altre disc de la pasta de full i finalment més massa de formatge fins al final.
Una vegada tinguem tots els pastissets plens els posem al forn a 180 graus durant 10-15 minuts, al ser petits es fan molt ràpid.

Boníssims






7 comentaris:

  1. M'encanten! I trobo totes les mides ideals!!! Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Soc una malalta d´aquests pastissos, m´encanten i amb pasta de full han de quedar genials. Petons

    ResponElimina
  3. Oh... jo no ho he menjat mai això i m'encanta el formatge així que ho hauré de fer! :)

    ResponElimina
  4. Quina preciositat de pastissets!! I quines ganes de fer-los una mossegada!! T'han quedat perfectes :)

    Molts petons!!

    ResponElimina
  5. Que mono que queda, en format individual! ho faré un dia d'aquests. a casa també ens encanta, el pastís de formatge.

    ResponElimina
  6. així la temptació no és tant gran? jejeje bonics perquè si!!

    ResponElimina
  7. Ooohhh! Impressionant! M'encanta el pastís de formatge i la pasta de full és una de les meves debilitats... així que tots dos junts han de ser la bomba!
    Petons!

    ResponElimina