dijous, 3 de novembre del 2011

VINS

M'agrada cuinar i m'agrada menjar. Em considero una bona gourmet, i per tant també m'agrada acompanyar o maridar com es diu  avui en dia en propietat, els plats amb un bon vi o cava.
Per tant, de tant en tant quan en trobi algun que valgui la pena també el posaré aquí. Ni molt menys sóc experta en el tema, senzillament posaré la informació del vi o cava i el que m'ha semblat, si m'ha agradat, si val la pena i el preu que m'ha costat. Crec que és interessant.
A nosaltres, al Joan, el meu marit, i a mi, Rosa Maria ens agrada anar a les bodegues o botigues especialitzades en vi i demanar les novetats que tenen i què en pensen. Això és difícil depenent de la botiga i perquè no et coneixen , però si són coneguts com la del meu poble, Caldes de Montbui que hi ha la bodega de tota la vida "La Vallesana", ells ja saben que quan entrem ens agrada mirar a veure què hi ha, preguntem les novetats i ells ens expliquen segons per què el necessitem. Siguem realistes, no podem comprar un super vi amb el seu corresponent preu super elevat cada setmana, però si en ocasions especials.
Tenim vins de tots preus i molt bon vins, per tant va bé anar provant per veure novetats.

Aquest cap de setmana que hem estat a La Cerdanya, hem anat a una bodega de Puigcerdà que ens aconsellen sempre molt bé, Ramon Rovira

Ens ha recomanat moltes ampolles però nosaltres per aquest dies n'hem agafat 2 de diferents, ara us explico què m'han semblat:  l


"Collbaix"
Pla de Bages
Celler el Molí
La Llobeta. 2007
Criança. Cabernet sauvignon i merlot
Preu: 9,50 euros
Molt interessant, em va agradar molt, potent, gustós i aromàtic
Per repetir, s'ha de tenir en compte









Garnatxa de l'Empordà

Ideal per les castanyes 






"La Montesa"
Palacios/Remondo
Rioja
Alfaro
Criança. Tempranillo, graciano, mazuelo i garnatxa
Preu: 11 euros
No em va agradar tant com el Collbaix, menys gustós, no gaire interessant





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada