divendres, 22 de març del 2013

Mousse de maduixes



Ja és temps de maduixes i maduixots. Avui he fet una mousse de maduixes. Unes postres molt vistoses i molt bones. 
A casa sobretot ha agradat a la meva filla , la Laura, és la reina de les mousse, iogurts i gelats de maduixa. Jo les prefereixo, tal qual, o amb una mica de sucre o nata.


INGREDIENTS

200g nata per montar
150g de let sencera
400g maduixes
100g sucre
5 fulles de gelatina



PROCEDIMENT

En un bol posem a hidratar les fulles de gelatina amb aigua freda.
Escalfem la llet fins que bulli i hi afegim les fulles de gelatina ben escorregudes.
Ho remenem bé i deixem que es refredi. Netegem les maduixes i les incorporem a la barreja de la llet. Ho triturem tot amb la batedora.
Montem bé la nata i ja la podem incorporar amb una espàtula amb compte.
Ho podem abocar en els motlles i els posem a la nevera com a mínim unes 5 hores.









4 comentaris:

  1. OHHHHH! Quin postre amb quin color més fantàstic!!! A les princeses de les meves filles els encantaria! I la presentació immillorable!!! Una abraçada

    ResponElimina
  2. Hola !!!es tems de maduixes y la teva mousse va perfecta,m'agrada !!!
    petonets i encantada de coneigret, ens veiem !!!

    ResponElimina
  3. Igualment. Ara em passejo pel teu blog

    ResponElimina
  4. T'he nominat, o no se ben bé com es diu, en el premi best blog, espero que t'agradi!
    http://galetesimescosesdolces.blogspot.com.es/2013/03/premi-best-blog.html
    Mònica

    ResponElimina