diumenge, 28 d’abril del 2013

Amanida tèbia de faves i carxofes





Aprofitant que ara és el temps de les faves, avui n'he fet una amanida tèbia. Una altra verdura que hi combina molt bé és la carxofa.
És una recepta molt fàcil de fer i amb un resultat espectacular.

INGREDIENTS

Faves
Carxofes
1 ceba
Pernil salat

PROCEDIMENT

Pelem les faves i les bullim uns 10 minuts. Fem un sofregit amb la ceba, després hi afegim la carxofa tallada fina.
Una vegada les faves estan bullides les escorrem  i les afegim al sofregit.
Tallem el pernil petit i ho barregem tot junt.
Uns minuts més i apunt per menjar.
Una amanida boníssima.





4 comentaris:

  1. Hola guapa!!!! Em sembla que no t'havia deixat mai cap comentari ni m'havia fet seguidora....ho sento però es que vaig de cul...jajajaj
    Molt bona la recepta...m'encanta!! Jo també les he fet avui le faves...però recepta de la meva mare...estaven boníssimes!
    Petons guapa!
    Gemma

    ResponElimina
  2. Quina delícia de faves!!! I quina amanida més original! Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Rosa Maria, aquestes faves fan una pinta: així petites i tendres han de ser boníssimes!!!!!!! Mira que fa temps que no en menjo perquè aquí és fa difícil trobar-les però m'han parlat d'un mercat italià... em sembla que hi aniré doncs les teves receptes m'hi obliguen ;)

    ResponElimina
  4. Encantada de menjar aquest plat! una bona amanida! petons

    ResponElimina